Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ…ΕΡΜΑΙΑ ΤΗΣ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ…..

Παράταση στις αναπηρικές συντάξεις λόγω απεργίας στον ΕΟΠΥΥ!
Αμεα- Μέχρι τέλος Φεβρουαρίου θα παίρνουν κανονικά οι δικαιούχοι τις αναπηρικές τους συντάξεις και τα επιδόματα λόγω της απεργίας των γιατρών του ΕΟΠΥΥ που έχουν μπλοκάρει την εξεταστική διαδικασία στα ΚΕΠΑ. Παράταση 6 μηνών δίνει η ηγεσία του υπουργείου Υγείας για όσους είναι σε αναμονή και έχουν υποβάλει τα χαρτιά τους για να ελεγχθούν από τα ΚΕΠΑ και να πάρουν στη συνέχεια αναπηρική σύνταξη.
Ειδικότερα σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας οι αναπηρικές συντάξεις θα καταβάλλονται κανονικά έως τα τέλη Φεβρουαρίου ενώ όσοι έχουν υποβάλει ήδη αίτηση για εξέταση στα ΚΕΠΑ αλλά δεν έρχεται η σειρά τους λόγω της απεργίας των γιατρών θα μπορούν να πάρουν κανονικά αναδρομικά τα χρήματα που δικαιούνται. Πάντως ήδη με ρύθμιση της κυβέρνησης τα ΚΕΠΑ ανοίγουν και σε ιδιώτες γιατρούς οι οποίοι θα προσλαμβάνονται με ετήσια σύμβαση ώστε να απασχολούνται στις επιτροπές. Μάλιστα γιατροί που είχαν παρακολουθήσει ειδικά σεμινάρια εκπαίδευσης για να αποφαίνονται για τα ποσοστά αναπηρίας έχουν λάβει σχετικές ειδοποιήσεις ώστε να προσέρχονται στις υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας και να αναλαμβάνουν υπηρεσία. ΒΡΟΥΤΣΗΣ-ΤΣΟΥΡΝΑΡΑΣ-ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ… μια καλοστημένη συμμορία !!!!! Είμαι έτοιμος για ‘’Σάλτο μορτάλε ! Αγαπητοί κύριοι των Μ.Μ.Ε ,γνωρίζεται ότι όσοι συνταξιούχοι με αναπηρικές συντάξεις που περιμένουν να περάσουν από τα ΚΕ.Π.Α δεν πληρώνονται τους κόπηκαν οι συντάξεις ! Αγαπητοί κύριοι, Γνωρίζεται ότι αρκετοί από εμάς… έχουμε φτάσει στην απόγνωση με συνέπεια ακόμα και να φουντάρουμε από τις ταράτσες των πολυκατοικιών που μένουμε…
Εγώ προσωπικά κύριε συνάδελφοι …εκτός από το οικονομικό αδιέξοδο που με έχουν φέρει δεν το χω σε τίποτα να αλλαξοπιστήσω για 24 ΩΡΕΣ και να γίνω μάρτυρας ..και ο νοών νοητό !!!
Είμαι με 70% αναπηρία …με ημιπάρεση από 6 εγκεφαλικά ζάχαρο και με ινσουλίνη…με πεταλωκτωμή 8 σπονδύλων… και με δυσκολία στην βάδιση… και έχω φτάσει στην απόγνωση… Μου έχουν πάρει την αξιοπρέπεια μου στα 58 μου χρόνια…. Επί 37 χρόνια ακούμπαγα τις ασφαλιστικές μου εισφορές σαν ηλίθιος…. Η απεργία των γιατρών καλά κρατεί… φάρμακα γιοκ ! Τα ΚΕ.ΠΑ απεργούν σύνταξη του αγίου Ουνουφρίου… Παίρνω στο γραφείο του αρχιαπατεώνα του Σπυρόπουλου και η απάντηση στην ερώτηση μου τη να κάνω ..πεινώ δεν έχω φάρμακα… Να περιμένετε να τελειώσει η απεργία και όταν περάσετε από τα ΚΕΠΑ θα ξαναπάρετε την σύνταξη σας
Όμως … η απεργία καλά κρατεί .
Γίνομαι η δεν γίνομαι μάρτυρας…!!!! 
Tου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΟΣΚΟΒΙΤΗ

Ευχαριστούμε τον συνάδελφο ΓΕΩΡΓΙΟ ΜΟΣΚΟΒΙΤΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου